İLETİŞİM FAKÜLTESİ
HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ/SOSYOLOJİ BÖLÜMÜ/SOSYOLOJİ PR. (AÇIKÖĞRETİM)/
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/İLETİŞİM BİLİMLERİ (DR)/
Tez adı: Kamu spotlarında tartışmalı reklam yaklaşımının kullanılması: T.C. Sağlık Bakanlığının ”sigara pişmanlıktır” kampanyasının izleyiciler üzerindeki etkisi
Uluslararası Pazarlama Yönetimi
Tez adı: How Advertisers Use Female Stereotyping in TV and Magazine Advertising? How Consumers Interpret Them? Effects and Impacts of Female Stereotyping: A Turkish Perspective
FEN-EDEBİYAT FAKÜLTESİ/KİMYA BÖLÜMÜ/KİMYA PR. (İNGİLİZCE)/
Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları yoksulluğun son erdirilmesi, çevrenin korunması, iklim krizine karşı önlem alınması, refahın adil paylaşımı ve barışı hedefliyor.
© Copyright 2025 » Sakarya Üniversitesi » BAUM